ارتباط با ما 02122266998

توسعه فروش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش بیشتر همیشه لازمه حیات و توسعه یك سازمان است. افزایش نمودارهای فروش می تواند باعث دلگرمی صاحبان تجارت و کارمندان باشد اما امروزه فروش به راحتی سال های قبل نیست. بازاریابی و فروش در فضای رقابتی و با پیشنهادهای مختلف از سوی کمپانی‌ها و خدمات دهندگان رقیب کار فروش را سخت‌تر میکند. خریداران نیز به دلیل تنوعی كه در انتخاب دارند با هوشیاری بیشتری خرید می‌کنند و گاهی ما احساس می‌کنیم شاید در مقابل رقبا نیاز بیشتری به شناخته شدن و یا حتی یادآوری خدمات و محصولاتمان به مشتری داریم.

راههای مختلف و متنوعی برای معرفی و شناخته شدن وجود دارد اما آنچه که در صنایع نفت و انرژی منجر به فروش خواهد شد، صرف معرفی نیست، بلکه یادآوری و پیگیری بیش از هر چیزی به فروش مجموعه کمک خواهد کرد. این پیگیریها در صورت هدفمند بودن قطعاً منجر به فروش خواهند شد. منظور از هدفمند بودن پیگیریها این است که ما می بایست با در دست داشتن اطلاعات کافی از بازار، برای مراجعات بعدی خود برنامه ریزی کنیم. اطلاعاتی از این دست که چه پروژه هایی در این صنایع در حال حاضر فعال بوده و یا دارای اولویت بیشتری نسبت به سایر پروژه ها هستند. اینکه پیمانکاران و یا مجریان کدام یک از  این پروژه ها بودجه کافی برای به اتمام رساندن پروژه در دست دارند. با داشتن این اطلاعات، میتوان برنامه ریزی عملیاتی تری برای مراجعات بعدی به مشتری تدوین کرد. 

در همین راستا شركت سوتر اقدام به ارائه خدمات در قالب قراردادهای طولانی مدت توسعه فروش نموده است. در این بخش طی عقد قراردادهای حداقل یك ساله اقدام به معرفی شركت‌ها و محصولات آنها، به شیوه های ذکر شده، به لیستی متشكل از شركت های زیر مجموعه صنایع نفت و انرژی و پیمانكاران آنها می‌نماید و تا حصول نتیجه و دریافت استعلام خرید (inquiry)  از کارفرمایان به پیگیریهای برنامه ریزی شده ادامه خواهد داد. مواردی چون ثبت در وندور لیست كارفرمایان و پیمانکاران (در صورت لزوم) از ساده‌ترین مزایای بهره گیری از این خدمات خواهد بود. 

اگر شما نیز به دنبال کاهش هزینه های جاری و افزایش چشمگیر میزان فروش شرکت خود هستید، حتماً جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پیشنهاد شخصی سازی شده توسعه فروش سوتر به صورت کاملاً رایگان، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.